עוד על מיניות מקודשת

עוד על המיניות המקודשת

בגלל שאני מרבה לכתוב על נושא הטיפול הנפשי הפרוץ,
אני מקבלת גם הרבה פירסומים ממומנים בנושא.
עכשיו מי כמוני יודע שלהוציא תואר באוניברסיטה זאת עבודת פרך.
זה לקח לי חמש עשרה שנים. זה היה מתיש,
אבל בזכות הלימודים נחלצתי מחיי
שיעבוד לעבודות פיזיות בשכר מינימום.
להוציא תואר אקדמי זה מתיש,
וגם לא להוציא תואר ולעבוד במלאכת כפיים, זה מפרך.
מה עושים אנשים שלא רוצים לעבוד, אבל גם לא מוכנים ללמוד?
הם מרפאים. או מטפלים. או מאמנים.
זה לא דורש הרבה השקעה,
בסך הכל כמה סדנאות חוויתיות
במכללת שקרכלשהו בפרדס-חנה כרכור,
ותודות לאפקט דאונינג -קרוגר הטפילים הרוחניים האלה
יודעים את התיאוריה הסודית והמקודשת של הכל.
בטלה זה דבר חשוב וגדול נורא,
בטלה זה דבר קדוש במושגים שלי.
אני חיה כדי להתבטל בנוחות .
או לפחות לא לעבוד בדברים שאני שונאת.
העניין הוא כזה:
הבטלה שלי עצמי מקודשת בעיני,
הבטלה של אחרים היא בזויה בעיני.
אני לא רואה תרחיש שבו אוציא ולו שקל אחד מכספי
כדי לממן בטלה מקודשת של מישהו אחר,
גם אם הוא תראפיסט בסדר קוסמי.
ואני רואה בזה טפילות
כי האנשים האלה לא מייצרים שום ערך בעולם אלא
רק פולטים ומנצנצים אנרגיה מקודשת וקוסמית
שפועמת במרחבים שאותם הם “מחזיקים” וב”קליניקות” שלהם.
והם מוצצים כסף
שאנשים אחרים הזיעו בשבילו ביושר ועבדו בעבודות אמיתיות
וזה מה שמפריע לי- כי מי שרוצה לנצנץ,
לפעום ולהקרין את אנרגיית דאונינג קרוגר
לפחות שישא באחריות ובתוצאות ולא יצפה שיממנו אותו.
תתבטלו על חשבון עצמיכם
נ.ב:
אם האיש הזה הוא האפשרות היחידה שיש לי להירפא מינית,
אני מעדיפה להתאבד ברכיבה אורגזמטית על קקטוס רדיו אקטיבי.
נ.ב1
אולי אני ממש פריבילגית מבחינה אירוטית,
 לא ברור לי למה צריך לרפא את המיניות,
מיניות זה לא דבר חולה או חולני אלא אחד החלקים הבריאים והטובים
של עצמינו ושל החיים בכלל.
סדנת מיניות מקודשת
סדנת מיניות מקודשת

מיניות מקודשת-

מי שיודע דבר וחצי דבר על מיניות,ועל אהבה
יודע שבאהבה יש גם קינאה. באהבה יש גם בלעדיות.
הפולמוס סביב המיניות המקודשת הוא פולמוס אמוני.
המיניות המקודשת
לא קיימת אך ורק בטנטנרה,
אלא גם במסורות רוחניות ומיסטיות אחרות, למשל,היהדות.
גם ביהדות וגם באסלאם קיים מושג הייחוד/ תאווחיד.
אוהבים אל אחד ויחיד, ולא אלילים רבים ולא מצרפים “שותפים” לאהבה הזאת.
על המשקל הזה, החיבור בין הבעל לאישתו נקרא “מעשה היחוד” והמסורת הקבלית מייחסת לעולם כולו מהות מינית, איחוד של ספרת תפארת הגברית עם ספירת השכינה הנשית.
הקדושה ביהדות ובאסלאם נמצאת אך ורק ב”מעשה הייחוד”
בין בעל לאישתו, מעשה המסמל למעשה את האחדות האלוהית בעולם.
העולם נעשה שלם יותר כאשר הבעל והאישה נעשים אחד
(הכוונה למהות נשית ומהות גברית , לאו דווקא לגוף גשמי שהוא זכרי או נקבי).
איש באמונתו יחייה- וצדיק באמונתו יחייה טוב.
חלק מהכיתות של מיניות מקודשת וחלק מהמנחים טוענים שהתפתחות רוחנית מתאפשרת רק כאשר ה”חניך” מקיים יחסי מין עם מספר רב של אנשים ככל האפשר.
מידת האמת מחייבת לומר, שמיניות מקודשת היא יער שאין לו סוף, וטנטרה היא רק פרדס אחד של סוד מבין אינספור בוסתנים.

Leave a Reply