מיניות מקושבת

מיניות מקודשת תחקיר נטע הלפרן עיתון הארץ 08.2022
האמת האפלה של המיניות המקודשת, תחקיר נטע הלפרן, עיתון הארץ

האמת האפלה של המיניות המקודשת, מחשבות בעקבות תחקיר נטע הלפרן,

עיתון הארץ

ברפובליקה האסלמית של איראן יש עבירה שנקראת איפסאד אל ארד’.

הפצת שחיתות מוסרית על אדמות.

בתור בדיחה, האחיין האיראני המאומץ שלי

ואני רוקמים תוכניות “להשחית מוסרית”.

אפילו זכיתי לשם חיבה בפרסית, ליטל מופסד.

חלק מהדיכוי שעוברים תושבי הרפובליקה האסלמית של איראן

הוא דיכוי מיני, ולכן הדרך לשחרור, להתנגד לשלטון, זה

דווקא לדבר בצורה פתוחה וחופשית על מיניות.

מושג נוסף בפרסית “ערפאן”- התנגדות רוחנית.

לדבר בצורה חיובית על מיניות בפרסית, זה ערפאן,

שחרור של הרוח האנושית דרך השחרור של המיניות האנושית

זה לא שאני חושבת שאין קדושה או רוחניות במיניות.

להיפך. עסוק במיניות יכול להיות מרפא ומשחרר ועמוק

ולכן הוא לא צריך לבוא ממקום של אגו, כוחניות, רדיפת כסף וכבוד,

כוחות שכובלים ואוסרים את נפש האדם.

מיניות מקושבת

נכון- בתרגול מיינדפולנס אין שום סוג של מגע בין המדריך למודרכים.

אין עיסוק בתכנים שקשורים למיניות.

ובכל זאת, אני חושבת שמיינדפולנס זה מקום נפלא גם למי שמעוניין לחקור את המיניות שלו.

במהלך תרגול מיינדפולנס אנחנו לומדים לשים לב לתחושות הגופניות.

ולכן- כאשר אהיה עם פארטנר,

יש לי כלי נפלא להיעזר בו כדי להיות יותר נוכחת,

כאשר אני מקשיבה לעצמי – איזה סוג של מגע נעים לי יותר ופחות?

איזה סוג של מגע גורם לי להרגיש חיבור לגוף שלי ולאדם שמולי,

ואיזה סוג של מגע גורם להיעלם?

מה גורם לי להרגיש עונג?

תאמינו לי, יש לי יסורים מכך שאני לא יכולה לשפוך את כל האש והגופרית שיש בתוכי על קהילת מיניות מקודשת.

אני רוצה להגיד בצורה עדינה- טנטרה היא רק שער אחד מיני רבים לפרדס האינסופי של תורות המזרח הרחוק.

היא מתאימה לאנשים מסוימים, לאנשים אחרים היא עלולה לעשות נזק.

הפילוסופיה של הטנטרה אכן עמוקה,

וקל למי שמתרגל להרגיש שהוא שולט באמת של המהות המוחלטת של כל הדברים.

בעיני זו אשליה מזיקה שנובעת מהאגו.

הטנטרה היא רק שביל אחד מבין אינסוף נתיבים.

יש גם נתיבים אחרים.

“מטפלת”.

מה משמעות המושג “מטפלת”?

יש לי בפיד מטפלות.

כלומר, מטפלות על מלא,

עם תעודות, שעברו הכשרות מוכרות.

להיות מטפלת, זה להיות כמו

Renana Gal-Tamir

שתוציא כסף מהכיס שלה כדי לקבל הדרכה והנחיה.

להיות מטפלת, זה להיות כמו איריס ארגמן,

שמוכנה לשבת ולקבל הדרכה והנחיה

איך לעזור לי ואיך להיטיב איתי.

זאת השקעה מטורפת, גם של שעות לימוד אקדמיות

אבל לא רק.

עצם ההתמחות לדעתי, זה אולי הדבר הכי משמעותי.

הנכונות לרפלקסיביות, לביקורת שהמטפל מעביר על עצמו.

לביקורת שהמטפל מוכן לקבל.

והדרכה זה אולי המצב הכי חשוף וכנה של האדם,

כי כלי העבודה שלך זה אתה -עצמך.

לא רוצה לתקוף “מטפלות ותראפיסטיות”.

אני מעדיפה פי אלף לעשות “שיימינג” חיובי לנשים שהן באמת מטפלות,

לא בוגרות מכללת שקרכשלהו בפרדס-חנה בנימינה.

אני חושבת, שיש בפיחסבוק לא מעט מטפלות ומטפלים “על מלא”

שכותבים על העבודה שלהם.

פשוט למרבה הצער, המטפלים האמיתיים,

לא תמיד טובים בשיווק והאדרה העצמית כמו אלה המזוייפים.

להיפך.

דווקא לפעמים הצניעות גורמת לכך

שבוגרי מכללת שקרכלשהו “בולעים” את אלה שבאמת מוסמכים לטפל

לרפא את המיניות

הגברת, שעוסקת בהילינג ותקשור,

מתלוננת,

ש”שופכים את התינוק ביחד עם מי האמבט”

ושעבודה עיתונאית כמו של נטע הלפרן ושני קדר,

פוגעת במאמציה הטיפוליים “לרפא את המיניות”.

עכשיו, המילים האלה-“

לרפא את המיניות”

זה מעביר בי צמרמורת.

אין לכם מושג כמה זוועות התחוללו

בשם היומרה “לריפוי”.

אין דבר כזה בכלל לדעתי-

“לרפא את המיניות”

בלי לרפא את החברה כולה,

וכמובן, לנפץ את הפאטריארכיה.

היומרה, “לעסוק בריפוי המיניות”,

נובעת מאגו.

תחושה של “אני ואפסי עוד”.

אותה התחושה,

שבשם ה”ריפוי” המיוחל והמובטח

מותר לשווק את עצמך באופן אגרסיבי

גם על חשבון טרגדיה של נשים אחרות.

מותר להבטיח הבטחות יומרניות ונטולות כיסוי.

מותר להשתמש באלף ניסוחים חמקמקים,

הכל כדי לא לומר,

אני לא מוסמך אפילו לדבר עם הכלב שלי

(כמו ששני קדר כתבה,

כדי להפוך ל”מנחה בשדה המיניות”

צריך 1040 שעות אקדמיות במכללה

של סוג’יי שמש,

תואר ראשון בפסיכולוגיה זה 1680 שעות

, ואסור לטפל אחר כך אפילו בחותנת )

למה נדמה לאנשי קהילת ה”מיניות המקודשת”/ “מודעת”

שהם מחזיקים באמת או ידיעה כלשהי על מיניות האדם?

לעניות דעתי, הדברים החשובים באמת על “מיניות מודעת” –

זה כבר כתב פרויד. ומי שחשוב לו להיות מיני ומודע למיניותו-

שיתכבד וירבוץ על הספה כמה שנים טובות,

ויש מסורות אחרות מהמזרח הרחוק עם תפיסה אחרת לגמרי

של מהי מיניות מקודשת. סוואמי שיבננדה , שאת שיטתו למדתי ,

הטיף להינזרות מוחלטת וקיום יחסי מין לצורך רבייה בלבד.

חבל מאוד שהוא לא שמר בעצמו על הכללים שהכתיב וניצל מינית

את החסידות שלי , כך לפי עדויות מאוחרות.

ויש מסורות אחרות רוחניות.

שלא מטיפות אור ואהבה,

אלא העצמה.

האיסלאם הסופי מצווה עלינו

לעשות “ג’יהאד אל קאלאם”- ג’יהאד של עט.

גם היהדות מצווה עלינו

לנתץ ולשרוף את מזבחות השקר

של אנשים שמחללים את שם האהבה ונושאים אותה לשווא.

בטח ובטח שזה דבר מתועב,

כשזה נעשה לצרכי שחיתות כספית, ורדיפת כבוד ויוקרה.

על אחת כמה וכמה,

כאשר זה כרוך בכל כך הרבה ניצול ונרנור.

בשם אלוהים,

הלוואי שתצא אש רוחנית מהשמיים

ותשרוף את מזבחות השקר

והרמייה של אנשי ה”מיניות המקודשת”.

באמת מתפללת לכך.

“: האמת האפלה של קהילת המיניות המקודשת

חייה ותן לחיות- זאת סיסמא יפה.

באמת דוגלת בזה.

מצד שני,

אני לא ממש מרגישה שאנשים אחרים

מאמינים בזה כמו שאני מאמינה בזה.

בסופשבוע האחרון, כמדומני,

התפרסמה בקול רעש רב

(אך לא מספיק)

כתבה בעיתון הארץ

על עולם ה #מיניות_מקודשת.

למיטב ידיעתי, הכתבה התמקדה בארגון איסטה העולמי,

ארגון שנושא מאפיינים של כת ויש לו מאפיינים גם בארץ.

לאיסטה בארץ יש מתחרים. הם נקראים- מארג.

יש להם מכללת שקרכלשהו בואכה פרדס-חנה כרכור.

והם משווקים את עצמם במרץ,

וגם זו זכותם.

אני הכי בעד שיווק !!!

אבל- ויש “אבל” גדול,

יש דרכים לשווק.

לשווק את “אלמ”ה”-

האגודה למיניות ואינטימיות”

שהיא למעשה “מארג” במיתוג מחדש,

על תקן “אנחנו לא כאלה”.

נשמות-

כמו שכתבה Shany Kedar

“מארג” מכשירים “מלווים/מדריכים/מנחים/מאמנים”

ב1040 שעות אקדמיות.

לצורך השוואה- תואר ראשון בפסיכולוגיה

זה 1680 שעות אקדמיות

וגם אחרי כן, אסור לטפל באף אחד,

אפילו לא בכלב שלהם.

אני לא נגד עונג מיני ועיסוק במין!!!

ממש לא!

אבל ויש אבל גדול-

אני מאמינה בביטחון. ויושרה.

יש כבר אגודה ישראלית למטפלים מיניים.

היא נקראת איטם. קישור אשים בתגובות.

מי שרשום בפנקס המטפלים של איטם

רשאי לקרוא לעצמו “מטפל מיני”

(או סקסולוג, כל אחד ואחת איך שהוא מעדיף).

כמובן שאף אחד מ”המטפלים” של אלמ”א

לא מופיע באיט”ם.

והקוד האתי שמופיע באתר?

זה בשביל מיתוג ושיווק.

כך האדם התמים שמחפש טיפול מיני ונכנס לרשת,

ורואה, באמת יכול להתבלבל בין אלמ”א לאיט”ם.

אני נמנעת בעקביות מלקחת עמדה

בנושא צריכת שירותי מין,

יש חברים וחברות בשני הצדדים.

אלה שרוצים למגר את הזנות.

ואלה שרוצים למסד אותה.

כאשר המאבק למיגור הזנות הופך למאבק למיגור הזונות

אתם מכירים אותי.

אני ראשונה לנקוט עמדה מכילה כלפי עובדות מין.

חלילה מלהדיר אותן או להשתיק אותם.

למכור שירותי מין זה לא טאבו מבחינתי.

גם לא לייצר תוכן פורנוגרפי.

אבל כאן נחצה הגבול- זה ממש שקר והונאה.

וגם לנצל פרשה חמורה של אונס

על ידי “מטפלים” בשביל שיווק וקידום עצמי, איכס, גועל.

מי ששרד אותי עד עכשיו,

מקבל טיפ חינם לחיי מין מצוינים ולחיים בכלל:

כנות זה הדבר הכי מחרמן שיש.

אין אינטימיות כאשר יש שקרים, מניפולציות חוסר ישע ואינטרסים.

Leave a Reply