על הטרור- המשך

זה הסירטון שקיבלתי עליו תגובות.

נושא של דקירות בסכינים מעורר הזדהות כמסתבר.

כיהודיה ממוצא אוקראיני נראה לי לגמרי סביר ולגיטימי לרצוח את נשיא רוסיה פוטין בעזרת דקירות בסכין

. זה לא נחשב בעיני טרור,

מדובר בהצלת האנושות.

. בהקשר מסויים אתה לוחם חופש,

בהקשר מסויים אתה טרוריסט.

מה שנחשב טרור בהקשר חברתי-תרבותי ופוליטי מסויים,

זה מעשה גבורה אצילי בהקשר חברתי ותרבותי אחר .

סכין יכול לשמש גם לרצח של חפים מפשע

וגם להגנה עצמית.

להתנקש בפוטין פירוש הדבר לכרות את ראש הנחש

(או אחד מהראשים, עדיף לדעתי את שי שמנהיג את סין).

במצבים מסויימים לא רק שאלימות היא לא פשע-

היא אפילו צו מוסרי

. וכשאני חושבת על זה,

העמדות שלי כלפי הכיבוש

התעצבו על רקע המוצא האוקראיני שלי.

#alaqsa #alquds

אני לא יודעת איך להסביר,

אבל בגיל מאוד צעיר,

לפני שהייתי בת 10

הבנתי שרוסים זה אוייב, כובש זר.

שאני לא ממוצא “רוסי” אלא “ממוצא אוקראיני”

ולו הייתי נולדת באוקראינה

הייתי עכשיו יוצאת לרחוב באטרף וצרחות חמושה בסכינים.

#DaddyVladdy #KLLPTN

JHA, B. K. (1988). FANON’S THEORY OF VIOLENCE: A CRITIQUE. The Indian Journal of Political Science, 49(3), 359–369. http://www.jstor.org/stable/41855881

Edward Said, Prophet of Political Violence in America | Opinion

Leave a Reply