האם יש סיכוי לאהבה?

ממש הכי אישי שיש לי.

אני מתאפקת לכתוב שאני אחרי פרידה.

אני לא יודעת אם זה אומר משהו-

שני האחרונים שיצאתי איתם היו מרוקאים.

התיאוריה שלי טוענת

שעדות לא מתחלקות לפי איזורים גיאוגרפיים

אלא

לפי אקלים חם או קר.

בגלל זה יש צימודי עדות “משונים”

שנוטים להתחתן אחד עם השניה.

מרוקאים נקשרים עם יוצאות מזרח אירופה,

תימנים ופולנים

לעומת זאת גם נוטים

להתחתן אלה עם אלה,

כמו גם ייקים- עיראקים וכן הלאה.

אני אוהבת גברים שהם מהירי-תפיסה.

אינטואיטיביים.

קשה לי מאוד להיות בזוגיות שבה

אני צריכה לדברר ולהרצות

ולהסביר את עצמי לדעת.

אני אוהבת מישהו שמבין אותי מחצי מילה,

משהו שמשלים אותי באמצע במשפט

, כי הוא כבר הבין מה רציתי להגיד.

אני אוהבת אותו מאוד

אבל זה לא יכול לעבוד בחיים עצמם.

כי אני הרי רוצה לשכנז אותו.

אני רוצה

שיעזוב את כל העיסוקים שיש לו

עכשיו שנראים לו כמו בזבוז זמן

וששנינו נלך לעשות תואר שני ביחד

. אני רוצה שהבית יסגר ו

לא תהיה רכבת אורחים

מבוקר ועד ערב.

אני רוצה לכפות עליו

אורח חיים מסויים

שהוא לא רוצה ולא בנוי אליו, כנראה.

אבל לי נדמה שמדובר באדם גאון

ומבריק שמתבזבז על שטויות.

(בעיני , כן).

הוא לא רוצ

ה את החיים האלה שאני רוצה

ואני מבוגרת ומפוקחת

מכדי לוותר

על החיים שאני רוצה בשבילו.

לקח לי הרבה זמן

לשכנע אותו שאני אשכנזייה

שבאמת רוצה שוויון.

שאני לא רק מצטטת מאמרים

על הדיכוי והאפלייה נגד מזרחים.

“מההתחלה אני שולל את זה מראש”-

(2021) איתמר טובי טהרלב

כתב מאמר

על הסללה רגשית של מזרחים בישראל-

שעלולה לגרום לחלק מהאנשים

, להרגיש שמראש מקומם לא באקדמיה

ולוותר על לימודים אקדמיים גבוהים

שמתאימים להם מכל בחינה אחרת.

איתמר טובי טהרלב

מההתחלה אני שולל את זה בראש:

הסללה רגשית של

מזרחים בפריפריה הישראלית

לקח המון זמן עד שהוא הבין כמה כנות ורציניות

הכוונות שלי להפוך את פוליטיקת הזהויות על פיה

. ובסוף אמר לי שחלק מהסיבה שאהב אותי זה האומץ שלי

לא להסתגר במרחב הלבן,

אלא ללכת ולהסתובב במקומות ומרחבים

ועם אנשים שאישה לבנה

-לכאורה כמוני לא אמורה להסתובב בהם ולהיות שם.

“אמור” זה שם של דג.

אני לא אדם אלטרואיסטי שירד אל העם

. פשוט הילדים העשירים לא רצו לשחק איתי.

Leave a Reply